Sabtu, Jun 25, 2011

tak suka tinggal kat KL!!!

Seriously, tak tahu kenapa hati ini bagai membenci kehidupan di KL. Penuh sesak dengan pelbagai karenah manusia yang tak terlayan setiap satunya. Aku juga tidak nampak dimana haluan sinar nur yang harus kutuju untuk terus di jalan dakwah ini...hati ini ingin futhur kah???

Ya Allah, bantulah hambaMu ini...aku ingin terus di jalanMu tetapi langkah manakah yang harus kutuju? kurasakan langkah-langkahku selepas hijrah ini bagai serba tidak kena, serba tidak serasi dengan hati ini. Mungkin aku gembira dengan dunia baru ini tetapi di hati siapa yang tahu? aku tahu jalan hidupku sebelum ini pasti tidak terpadam selamanya tetapi untuk mencipta memori dakwah yang manis seperti itu, ahh, bagai mustahil...

Aku tak ingin jauh dariMu, aku perlukan segala kekuatan dariMu, aku dahagakan cinta dan sayangMu tapi ternyata hati ini tidak kuat, hati ini lemah, hati ini jahat, hati ini jahil, hati ini ingin lari!!!

Boleh tak aku hanya sekadar ikut usrah tapi program aku taknak pergi? boleh tak??? boleh tak???
T____T

Tiada ulasan: