Jumaat, Jun 17, 2011

kenapakah perasaan ini?

Bila bercakap sola hati dan perasaan entah kenapa sejak akhir-akhir ni hati aku terasa kosong, macam takde perasaan, selalu termenung dan mengelamun sorang-sorang. Fikir apa pun tak tahu...banyak sebenarnya tapi semuanya hanya datang dan pergi tanpa apa-apa penyelesaian. The question mark is hanging over my mind.

Ya Allah, kenapa la macam ni...ada je rasa gelisah, tak tenang, tidur malam pun tak lena, makan pun tak selera kecuali masa lapor giler la kan...tak suka betul bila jadi macam ni. Tempat favourite untuk mengelamun adalah dalam kereta sewaktu tengah drive dan dalam bilik sorang-sorang. Pernah aku dok dalam bilik sorang-sorang sampai sejam tapi tak buat apa-apa, sama jugak dengan drive keta...macam melayang di awangan je, ish, bahaya betul la perangai macam ni.

Allah dimana dihatiku??? jangan hilang, terus disisi agar hati ini terus tenteram dibawah naungan cintaMu. Kau anugerahkan cinta dari seorang insan yang belum pasti aku miliki tetapi kukuhkan cintaku padaMu dahulu agar diri ini sentiasa redha dengan nikmat dan anugerahMu Ya Allah...

Tiada ulasan: