Selasa, Disember 27, 2011

Rutin kerja kembali...

Well, sape yang nak penatkan diri bekerja kan? tapi kalau tak kerja mana nak dapat rezeki kan?

Pagi tadi dah mula meeting kat sekolah, alhamdulillah, ada cikgu-cikgu baru termasuk cikgu j-QAF, yeay!

Esok dan esok dan esok dan esok bakal kesibukan dengan persediaan praktikum dan kerjaku melayan anak murid, harapnya lebih baik dari sebelum ni.

Aku teringat kata-kata GB tadi, " ada setengah cikgu yang dah ada momentum tapi speednya tak jugak so next year i want speed, ok!" hmm, aku la salah sorang tu sebab awal masuk sekolah dulu giler punya rajin n baik tapi bila dah tau perangai cikgu2 lain aku pun terpaksalah slow down n ikut rentak diaorg dan aku pun terus down, down, down...huhu...jangan buat gitu yer wahai diri, tahun depan penentu sama ada dapat terus berkhidmat atau tak yer so do your best Insyirah!

Doakan saya yang bakal praktikum dari 30 Jan 2012 hingga 27 April 2012 pastu bakal menghadap kertas peperiksaan akhir plak pastu kalau ada rezeki diinterview SPA dan kalau ada lagi rezeki dapat surat posting terus dapat berkhidmat dengan jawatan tetap...aminnn...

Tiada ulasan: