Jumaat, Disember 23, 2011

Jurnal Of Love (JoLOVE)


dah lama cari sketch book dan akhirnya jumpa yang sesuai...
akhirnya ada jugak tempat alternatif untuk aku ekspresikan luahan hati yang terpendam ni selain melalui facebook dan blog tapi yang ni lebih private yang aku dan Allah je tau...
so far dah 11 m/s terconteng dengan macam-macam grafik dan seni tulisan

dimana JoLOVE? aku je yang tau...
bila aku ngadap JoLOVE? bila-bila yang aku terasa nak conteng dia
berkesan ke JoLOVE? so far, not bad...bila minda terfokus buat sesuatu hilang semua stress dan tekanan dan aku...kembali tersenyum dengan hasil kreatif tangan sendiri....

Insyirah, be strong ye!
Jauh lagi perjalananmu...
kalau tak kuat macam mana nak jadi khalifah
kan,kan,kan...

(^_^) senyumlah walau hati pedih...
Allah bersamaku...

T_T

Tiada ulasan: