Isnin, Julai 04, 2011

o f f l i n e . m i n g g u . i n i

Hari ni menghabiskan sisa-sisa waktu sebelum bertolak ke Terengganu untuk Kem Bina Insan Guru malam ni. Beg belum sempat kemas lagi tapi bilik dah clear, sempat la susun atur semula bilik untuk dapatkan mood baru untuk beberapa bulan sebelum meninggalkan rumah sewa tu.

Kerja memang takkan pernah habis. Minggu lepas je boleh katakan tak menang tangan mengurus itu dan ini. Kena pulak PK Ko-ku ni dah tau my magic hand jadi bab grafik je dia humban kat aku, adeh....Sekarang ni pun sibuk dengan sukan, nasib balik aku ada BIG so terlepas la sikit beban menguruskan sukan w/pun hakikatnya memang muka aku dan cikgu-cikgu bujang yang lain jadi target untuk buat itu dan ini. Urusan j-QAF terserah la pada kawan-kawan j-QAF lain, aku nk lepas tangan kejap je...seminggu je....

Soal urusan walimah, harap bersabar buat yang sibuk bertanya. Jangan desak saya dengan macam-macam persoalan. Kalau nak tolong silakan tapi jangan desak saya untuk buat apa-apa kalau saya tak boleh buat lagi. Banyak kekangan lagi nak buat persiapan jadi let it go slow and steady, tawakal dan usaha semampu yang boleh, insyaAllah, tak perlu dirisaukan sangat, Allah punya jalan untuk mudahkan urusanku, i believe! Kalau susah biarlah saya dan keluarga sahaja yang susah, tak perlu orang lain susah, insyaAllah kami mampu menguruskannya lagipun majlis simple dan ringkas, usah dirumitkan. Yang saya mohon adalah doa dan restu semua, insyaAllah sampai masa saya maklumkan tarikh dan masa untuk anda semua hadir.

Lastly...selamat menyepi wahai blog, facebook, ym buat seminggu ini....saya nak tadah telinga dengar ceramah, berLDK, beraktiviti lasak kejap....insyaAllah mau enjoy buat seminggu ni...w/pun jauh di terengganu tapi saya selalu set dalam minda yang saya hanya pergi bercuti bila balik terengganu...ok, ilalliqa wa ma'assalamah....adios!

Tiada ulasan: