Ahad, Februari 28, 2010

'netball'ing @ Tmn Universiti

Sungguh manusia hanya merancang dan Allah yang menentukan dan insyaAllah ketentuan Allah adalah yang terbaik...baekkk punya!!!

Kalau ikut perancangan lepas g makan2 dengan Una dan Bie nak ikut abah g kuantan tapi dibatalkan kerana berhajat menunaikan tawaran bersama team KRJ+KBJ untuk main netball.

Wah...bilakah kali terakhir anda bersukan??? erk, entah...

Diri ini bukanlah hebat sangat tapi insyaAllah skill tu ada cuma mungkin sebab dah lama meninggalkan bidang sukan ni so agak terkejut juga seluruh otot-otot, jantung, hati, kaki, tangan dan seluruh anggota bila melangkah ke game yang pertama, adoyai!

WA, atau Wing Attack, ha, tu posisi biasalah...he,he,he (^_^)

Dek kerana kami ni semuanya dari usia yang berbeza (19-30 tahun) lawan dengan adik-adik 16-18 tahun, memang tak terlawan rasanya...

Akhirnya tempat pertama dari belakang je yang mampu kami rangkul, xpe...perjuangan belum selesai...tu baru dalam kumpulan je...meh, kita lawan dengan tempat pertama dari belakang kumpulan lagi satu.

Percaya atau tidak, 6-0 tu...eh...bukan kami yang kosong, mestilah kami score 6 gol tu...siap menang sorak lagi,import dari team lain, he,he,he.

Alhamdulillah, terima kasih kepada penganjur, Masjid Jamek Taman U yang telah anjurkan Karnival Sukan ni, sangat berfaedah untuk masyarakat setempat.

Disamping bersukan kami sempat juga bermuayasyah dengan adik-adik peserta lain dan seronok betul bila mereka pun raikan kami walaupun boleh katakan kami ni team veteran, heh,heh...so here's some pictures, enjoy it!


our breakfast

good view, huh!

ambik tempat masing-masing

shoot and goal!!!

latihan sebelum game penentuan

mek(baju ungu) sedang beraksi, menang woo, juara tuu...

para penyokong di tepi gelanggang

akhirnya keputusan...

bergambar dengan team juara,best la u all semua!

this us! JJB team! tahniah semua kerana meletihkan diri (^_^)

more pictures in my FB
http://www.facebook.com/home.php?#!/album.php?page=1&aid=2040134&id=1578286902

Tiada ulasan: