Jumaat, September 19, 2008

Obsesiku

Apa ek? Meng'edit' gambar dan buat video...he,he,he...baru ni jumpa plak photoscape, mcm best tapi tak sempat nak explore lagi...

Entah macam mana ada orang ambik kesempatan plak...nak mintak edit gambar-gambar dia pulak...amboi, macam la aku takde keje lain...takpe la kawan punya pasal tapi teringin jugak nak kenakan dia balik, hmm....tunggu 30hb ni eh....

Sementara ada masa dan kudrat, biar aku buat keje-keje yang kadang-kadang ada faedah, kadang-kadang takde faedah ni...eh, insyaAllah berfaedah lagi-lagi untuk keje dakwah ni. Lepas raya ni lagi sibuk rasanya hidup aku dengan waktu keje 8.30-6.15 plak...huhuhu...

Keje dengan JKPR, keje dengan KRJJ, keje dengan KBM, lagi??? keje untuk diri sendiri...

I need my own space, please...!!!

Ya Allah, berikanlah aku kelapangan untuk aku terus beribadat kepadaMu dan menjalankan tanggungjawabku sebagai KHALIFAHMU...amin...

Tiada ulasan: